تور شهر ازمیر، هتل مارلا ازمیر (3 ستاره) در شهر ازمیر | ۰۹۱۹۷۲۴۵۲۶۶

 تور شهر ازمیر، هتل مارلا ازمیر (3 ستاره) در شهر ازمیر | ۰۹۱۹۷۲۴۵۲۶۶

تور تفریحی ترکیه، تور شهر ازمیر، هتل مارلا ازمیر (3 ستاره) در شهر ازمیر، آژانس مسافرتی آسمان سپید

.

آیا به دنبال یک مقصد تعطیلات سرگرم کننده و مقرون به صرفه هستید؟ به شهر زیبای ازمیر در ترکیه نگاه نکنید! ازمیر که به خاطر تاریخ غنی، سواحل خیره کننده و غذاهای لذیذش شناخته شده است، چیزی برای همه دارد.

.

یکی از تفریحاتی که در ازمیر باید انجام دهید، سفر به شهربازی معروف آدالند است. این پارک آبی غول پیکر دارای سواری های هیجان انگیز، از جمله اولین ترن هوایی جهان، و همچنین استخرها و سرسره های آرامش بخش برای همه سنین است. این مکان مناسبی برای خنک شدن در یک روز گرم تابستانی و داشتن یک شادی با خانواده و دوستانتان است.

.

پس از یک روز هیجان انگیز در آدالند، در شهر پر جنب و جوش ازمیر قدم بزنید. این شهر با ترکیبی از خرابه های باستانی و معماری مدرن، جذابیت منحصر به فردی دارد که شما را مجذوب خود می کند. از بازار کمرالتی، بازار شلوغی که در آن می توانید همه چیز از ادویه و منسوجات گرفته تا سوغات و صنایع دستی پیدا کنید، دیدن کنید. فراموش نکنید که در حین گشت و گذار در بازار، برخی از غذاهای سنتی ترکی مانند باقلوا و قهوه ترک را امتحان کنید.

.

اگر از علاقه مندان به تاریخ هستید، موزه ها و مکان های باستانی شهر را دوست خواهید داشت. موزه باستان شناسی ازمیر مجموعه عظیمی از آثار باستانی دوران هلنیستی، رومی و بیزانسی را در خود جای داده است. همچنین می توانید از شهر روم باستان افسوس، یکی از بهترین شهرهای باستانی حفظ شده در جهان دیدن کنید. با آمفی تئاتر، کتابخانه و معبد چشمگیرش، سفر به افسوس شما را به گذشته خواهد برد.

.

پس از یک روز گشت و گذار، در هتل مارلا در ازمیر استراحت و استراحت کنید. این هتل 3 ستاره دارای اقامتگاه های راحت و مدرن و همچنین امکانات رفاهی متنوعی مانند اسپا، مرکز تناسب اندام و استخر است. همچنین می توانید از غذاهای لذیذ ترکی در رستوران هتل با منوی متنوع از غذاهای محلی لذت ببرید.

.

و البته هیچ سفری به ازمیر بدون امتحان برخی از سواحل معروف ترکیه کامل نخواهد بود. ساحل محبوب کوش آداسی در فاصله کوتاهی از مرکز شهر قرار دارد و دارای آب های شفاف و شن های طلایی است. همچنین می توانید با یک تور کوتاه قایق به پارک ملی شبه جزیره دیلک در همان نزدیکی بروید، جایی که می توانید شنا کنید، آفتاب بگیرید و در مناظر خیره کننده غوطه ور شوید.

.

آماده رزرو سفر خود به ازمیر هستید؟ اجازه دهید آژانس مسافرتی آسمان سپید تمام جزئیات را برای شما انجام دهد. آنها انواع بسته های تور مقرون به صرفه و قابل تنظیم به ازمیر از جمله اقامت، حمل و نقل و تورهای راهنما را ارائه می دهند. با تخصص و دانش محلی آنها، می توانید مطمئن باشید که تعطیلات شما به یاد ماندنی خواهد بود.

.

در خاتمه، سفر به ازمیر ترکیبی عالی از ماجراجویی، آرامش و کاوش های فرهنگی را ارائه می دهد. از شهربازی هیجان انگیز آن گرفته تا مکان های تاریخی جذاب و سواحل زیبا، در این شهر جذاب ترکیه چیزی برای همه وجود دارد. همین امروز سفر خود را رزرو کنید و برای تجربه بهترین های ازمیر آماده شوید.

.

دیگر خدمات آژانس مسافرتی آسمان سپید:

  • خريد بليط هواپيما لحظه آخري و چارتر، بليط پرواز اهواز به ساری
  • تور مسافرتی ترکیه، هتل Grand Sirkeci
  • خرید بلیط هواپیما لحظه آخری و چارتر، پرواز بندرعباس به شیراز
  • خريد بليط هواپيما لحظه آخري و چارتر، بليط پرواز مشهد به نوشهر
  • تور مسافرتی ترکیه، هتل الیت سارای
  • تور مسافرتی ترکیه، تور تفریحی شهر سوشهری
  • رزرو هتل در ترکیه، هتل Rixos Premium Göcek
  • تور مسافرتی ترکیه، شهر یوکسکووا

و صدها خدمات دیگر در حوزه خدمات مهاجرتی و مسافرتی...

.

آژانس مسافرتی آسمان سپید: ۰۹۱۹۷۲۴۵۲۶۶ - 02188177995

آدرس: سهروردی شمالی - کوچه حاج حسنی - پلاک 5 - واحد 2

تور شهر ازمیر، تور زمینی ازمیر ترکیه | آژآنس مسافرتی آسمان سپید